Гарантія

Грунтуючись на положеннях Закону України «Про захист прав споживача»:

1. Відносини між споживачем і виробником (продавцем) регулюються Законом України «Про захист прав споживача» (ЗЗПП), яким встановлено: 1.1. Гарантійні терміни, протягом яких виробник / продавець бере на себе обов'язки здійснювати безкоштовно ремонт і заміну відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

1.2. Гарантійні зобов'язання з різних груп товарів;

1.3. Умови гарантійного ремонту;

1.4. Права споживача у разі придбання товарів належної / неналежної якості. Гарантійний термін на товар, який не має певного сезону шкарпетки, обчислюється з дня продажу товару, на сезонний товар - з початку відповідного сезону (Стаття 7 ЗЗПП). Гарантія на виріб дійсна тільки в період сезону, до якого цей товар відноситься. Наприклад, шкіряні босоніжки (гарантія 30 днів) придбано 10 сентября (за 6 днів до закінчення сезону). Гарантія на них закінчується 7 червня наступного року (на 24-й день з початку літнього сезону).

2. Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинна відповідати взуття: • ДСТУ 2157 «Взуття. Терміни та визначення"; • ДСТУ 2158 «Взуття. Дефекти. Терміни та визначення"; • ГОСТ 26167: 2009 «Взуття повсякденне. ТУ »; • ГОСТ 26166-84 «Взуття повсякденне з синтетичних і штучних шкір. ТУ »; • ГОСТ 19116: 2007 «Взуття модельне. ТУ »; • ГОСТ 26165: 2009 «Взуття дитяче. ТУ »; • ДСТУ 2063 «Взуття для активного відпочинку. ТУ »; • ГОСТ 1 135: 2007 «Взуття домашнє, дорожня. ТУ ».

2.1. Згідно гл. 3 «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами», затверджених наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 р № 104 за ознаками сезонності взуття поділяється на: • зимове - утеплене всіх видів; • Весняно-осіннє - чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики неутеплені, туфлі - закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретану; • Літнє - туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та інше.

2.2. Сезони взуття: • Зимовий: 15 листопад - 15 березня; • Весняно-осінній: 15 марта - 15 травня; 15 вересня - 15 листопада; • Літній: 15 травня - 15 вересня.

2.3. Терміни гарантії за видами взуття: 

2.3.1. Взуття повсякденне: • з верхом з натуральної шкіри, текстилю або комбінованим - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26167: 2009 року); • З верхом із синтетичних і штучних шкір зі шкіряною підошвою -40 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону; • З підошвою зі шкіри з гумовою накладкою -45 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону; • З підошвою з кожволон, стироніпу, транспоренту, полівінілхлориду - 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону; • З підошвою з поліуретану, пористої гуми, термопластичного еластомеру - 70 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26166-84). 

2.3.2. Взуття модельне (незалежно від матеріалу) - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 19116: 2007). 

2.3.3. Взуття для активного відпочинку - 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ДСТУ 2063). 

2.3.4. Взуття домашнє і дорожня - 40 днів з дня продажу через роздрібну мережу (ГОСТ 1135: 2007). 2.3.5. Дитяче взуття (не залежно від матеріалу, з якого виготовлена) - 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26165: 2009)

 

2.4.Гарантійние терміни на шкіряно-галантерейні вироби: • 30 днів-дрібна шкіргалантерея, сумки господарські, пляжні, дитячі, шкільні рюкзаки, шкіряні ремені, рукавички. • 50 днів-сумки жіночі, чоловічі, дорожні і спортивні. • 70 днів-валізи, ділові портфелі і папки.

3. Обмін, повернення і гарантії 

3.1. Недоліки - будь-яка відмінність продукції від вимог нормативно-правових документів, умов договорів або вимог, які пред'являють до них, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем). Може бути усунутий протягом 14 днів, і це не вплине на зовнішній вигляд і функціональність виробу. При виявленні недоліків клієнт може вимагати: • Пропорційно зменшити ціну; • Безкоштовно усунути недоліки в розумний строк; • Відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.

3.2. Істотні недоліки роблять неможливим чи недопустимим використання товару, що виникли з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділені хоча б однією з нижченаведених ознак: • недоліки взагалі не можуть бути усунені; • Усунення недоліків вимагає більше 14 календарних днів; • Недоліки істотно змінюють товар. 

3.3. Клієнт може вимагати: • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; • Заміну товару на аналогічний. 

3.4.Гарантійний ремонт: • здійснюється в період гарантійного терміну при наявності чека із зазначенням дати покупки; • безкоштовне усунення недоліків товару має бути виконано протягом 14 днів з дня звернення покупця (Стаття 7 ЗЗПП); • при виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті (Стаття 7 ЗЗПП). 

3.5. Важливо: • Клієнт має право повернути / обміняти товар протягом 14 днів (не рахуючи дня покупки) за умови, що товар не був у використанні, збережено його товарний вид і споживчі якості. Повернення проходить тільки при наявності паспорта / водійського посвідчення. • Гарантійні терміни на товар відраховуються з дня покупки товару (з початку сезону для сезонних товарів), а на обмінений товар - з дня його обміну (Стаття 7 ЗЗПП).

4. До відома споживачів: 

4.1. Згідно м I ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»: Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. 

4.2. Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) задовольняє вимоги споживача по м II ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків продавцем не розглядаються.